№ з/п | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Вивчення законодавчих документів, практики протидії цькуванню | Вересень | Адміністрація |
2. | Засідання педагогічної ради «Що таке шкільний булінг? Протидія булінгу» | Жовтень | Адміністрація |
3. | Нарада при директорові «Роль класного керівника у створенні позитивного психоемоційного клімату в учнівському колективі» | Жовтень | Адміністрація |
4. | Розробка рекомендацій для педагогів на тему: «Небезпека в Інтернеті» | Листопад | Соціальний педагог |
5. | Просвітницька бесіда «Види булінгу та шляхи подолання» | Грудень | Адміністрація, соціальний педагог |
6. | Нарада при заступнику директора «Профілактика жорстокого поводження у стосунках учитель-учень» | Лютий | Заступник директора з НВР |
7. | Круглий стіл «Реалізація нового етапу кампанії «СтопБулінг» | Березень | Заступник директора з НВР |
8. | Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу» | Квітень | Педагог-організатор |
9. | Тренінг «Культура добросусідства» | Травень | Соціальний педагог |
10. | Нарада при директорові «Контроль стану попередження випадків булінгу» | Травень | Адміністрація |
№ з/п | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Психологічна діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів | Вересень | Адміністрація, соціальний педагог |
2. | Складання банку даних учнів «зони ризику» та «групи ризику» | Вересень | Класні керівники, соціальний педагог |
3. | Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу з метою надання допомоги у вирішенні конфліктів | Постійно (за потреби) | Адміністрація, соціальний педагог, класні керівники |
4. | Проведення уроків відвертого спілкування: «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Допоможи собі, рятуючи інших». | Постійно | Класні керівники |
5. | Перегляд відео, презентацій: «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнання і захист дитини» | Жовтень – січень | Класні керівники, педагог-організатор, соціальний педагог |
6. | Проведення акції «16 днів без насилля» | Листопад | Соціальний педагог, класні керівники |
7. | Індивідуальна робота в класних колективах «Вмій себе захистити» | Постійно | Класні керівники |
8. | Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії | Згідно з планом | Вчителі літератури, вчитель історії |
9. | Конкурс малюнків «Ми проти булінгу» | Березень | Вчитель образотворчого мистецтва |
10. | Тренінгове заняття «Профілактика жорстокого поводження в учнівському середовищі». | Квітень – травень | Класні керівники, педагог-організатор, соціальний педагог |
11. | Рольові ігри «Конфліктна ситуація» | Травень | Класні керівники |
№ з/п | Завдання і зміст діяльності | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Батьківські збори «Булінг як соціальне явище» | Вересень | Адміністрація |
2. | Поновлення банку даних про учнів, надання їм належної соціально-психологічної підтримки та допомоги | Вересень | Соціальний педагог |
3. | Рекомендації для батьків «Безконфліктне спілкування» | Жовтень | Класні керівники, педагог-організатор, соціальний педагог |
4. | Обстеження умов проживання учнів, виховання в сім’ї | Постійно (за потреби) | Класні керівники, соціальний педагог |
5. | Презентація «Булінг в освітньому середовищі» | Листопад - березень | Педагог-організатор, соціальний педагог |
6. | Всеобуч для батьків «Булінг – протиправні діяння. Відповідальність за прояви булінгу» | Березень | Класні керівники |
7. | Круглий стіл «Дітей слід не виховувати, з дітьми потрібно дружити» | Квітень | Адміністрація |
8. | Батьківські збори «Проблеми депресивних станів в дитячому середовищі та як з ними боротись: булінг, кібербулінг, мобінг, суїцид» | Травень | Адміністрація |