План заходів щодо запобігання та протидії булінгу в Комунальному закладі «Рудосільський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»

Робота з педагогічним колективом

№ з/п

Завдання і зміст діяльності

Термін виконання

Відповідальні

1.

Вивчення законодавчих документів, практики протидії цькуванню

Вересень

Адміністрація

2.

Засідання педагогічної ради «Що таке шкільний булінг? Протидія булінгу»

Жовтень

Адміністрація

3.

Нарада при директорові «Роль класного керівника у створенні позитивного психоемоційного клімату в учнівському колективі»

Жовтень

Адміністрація

4.

Розробка рекомендацій для педагогів на тему: «Небезпека в Інтернеті»

Листопад

Соціальний педагог

5.

Просвітницька бесіда «Види булінгу та шляхи подолання»

Грудень

Адміністрація,

соціальний педагог

6.

Нарада при заступнику директора «Профілактика жорстокого поводження у стосунках учитель-учень»

Лютий

Заступник директора з НВР

7.

Круглий стіл «Реалізація нового етапу кампанії «СтопБулінг»

Березень

Заступник директора з НВР

8.

Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо

попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу»

Квітень

Педагог-організатор

9.

Тренінг «Культура добросусідства»

Травень

Соціальний педагог

10.

Нарада при директорові «Контроль стану попередження випадків булінгу»

Травень

Адміністрація

Робота з учнями

№ з/п

Завдання і зміст діяльності

Термін виконання

Відповідальні

1.

Психологічна діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів

Вересень

Адміністрація,

соціальний педагог

2.

Складання банку даних учнів «зони ризику» та «групи ризику»

Вересень

Класні керівники, соціальний педагог

3.

Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу з метою надання допомоги у вирішенні конфліктів

Постійно (за потреби)

Адміністрація,

соціальний педагог, класні керівники

4.

Проведення уроків відвертого спілкування: «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Допоможи собі, рятуючи інших».

Постійно

Класні керівники

5.

Перегляд відео, презентацій: «Булінг в школі. Як його розпізнати», «Кібербулінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнання і захист дитини»

Жовтень – січень

Класні керівники, педагог-організатор, соціальний педагог

6.

Проведення акції «16 днів без насилля»

Листопад

Соціальний педагог, класні керівники

7.

Індивідуальна робота в класних колективах «Вмій себе захистити»

Постійно

Класні керівники

8.

Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творів, на уроках історії

Згідно з планом

Вчителі літератури, вчитель історії

9.

Конкурс малюнків «Ми проти булінгу»

Березень

Вчитель образотворчого мистецтва

10.

Тренінгове заняття «Профілактика жорстокого поводження в учнівському середовищі».

Квітень – травень

Класні керівники, педагог-організатор, соціальний педагог

11.

Рольові ігри «Конфліктна ситуація»

Травень

Класні керівники

Робота з батьками

№ з/п

Завдання і зміст діяльності

Термін виконання

Відповідальні

1.

Батьківські збори «Булінг як соціальне явище»

Вересень

Адміністрація

2.

Поновлення банку даних про учнів, надання їм належної соціально-психологічної підтримки та допомоги

Вересень

Соціальний педагог

3.

Рекомендації для батьків «Безконфліктне спілкування»

Жовтень

Класні керівники, педагог-організатор, соціальний педагог

4.

Обстеження умов проживання учнів, виховання в сім’ї

Постійно (за потреби)

Класні керівники, соціальний педагог

5.

Презентація «Булінг в освітньому середовищі»

Листопад - березень

Педагог-організатор, соціальний педагог

6.

Всеобуч для батьків «Булінг – протиправні діяння. Відповідальність за прояви булінгу»

Березень

Класні керівники

7.

Круглий стіл «Дітей слід не виховувати, з дітьми потрібно дружити»

Квітень

Адміністрація

8.

Батьківські збори «Проблеми депресивних станів в дитячому середовищі та як з ними боротись: булінг, кібербулінг, мобінг, суїцид»

Травень

Адміністрація

Кiлькiсть переглядiв: 139